• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samla lån. Har medsökande sambo och vi äger fastighet

Nybergzz

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
4 Februari 2019
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Vissa banker tar längre tid på sig än andra av olika skäl, jag antar att det var skuldebrevet ni signerade via BankID men att ni får hem en kopia på detta?

Det borde stått när pengarna betalas ut antingen i samband med signeringen eller så kan du som du gjort prata med ICAs support. Underligt bemötande av deras personalen att skratta!
Ja de har öppnat ett Bank konto t oss på Ica banken såg jag idag.

Ja de var helt sjukt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nybergzz

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
4 Februari 2019
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
2-3 dagar sa de Om de hade viljat ha kompletterande så hade de väl frågat efter de vid det här laget?

Blev orolig efter killen på supporten skrattade åt mig att jag och sambon hade avbetalning ar på saker...
 

PontusG

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
8 Oktober 2018
Meddelanden
107
Mottagna reaktioner
53
Poäng
177
2-3 dagar sa de Om de hade viljat ha kompletterande så hade de väl frågat efter de vid det här laget?

Blev orolig efter killen på supporten skrattade åt mig att jag och sambon hade avbetalning ar på saker...
Det borde de ha gjort! Det är bara att vänta på att pengarna kommer på kontot imorgon eller fredag.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 822
Mottagna reaktioner
13 071
Poäng
10 087
Hej
Vill samla avbetalningar och blanco lån på ett lån.
Har medsökande sambo och vi äger fastighet tillsammans.

När kmr inkomstdeklaration för 2018 in?

Har ett blanco lån på SEB som jag står på men tog de lånet för att hjälpa en familjemedlem. Det är på 115 000 och där betalar denna person månadskostnaden på.

Har ca. 100 000 på ett blanco och avbetalningar.

Hade uc score 1.5 i Sep 2018.

Har förfrågningar som försvinner 1 mars och 18 april. Ska jag vänta t dess och sen ansöka om att slå ihop allt.

Skulle vilja låna 250 000.

Nu verkade det gått bra, men det du menade här var att du hade blanco och avbetalningsr på ca 215000, inte 100000.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp